Киа movement that inspires

Киа movement that inspires

Мы стали забывать простую истину, жизнь никогда не дает готовых решений. Она просто открывает бесконечное множество возможностей. В движении мы понимаем, что за каждым поворотом нас ждет новое открытие. Что позволяет нам прибыть одними и вернуться совсем другими.

Для тех, кто продолжает двигаться, продолжает искать, вдохновение никогда не заканчивается.

Двигайся. Расширяй горизонты. Вдохновляйся.

Эволюция человечества происходила посредством миграции. По ходу истории люди мигрировали, открывали новые континенты. Это желание и потребность в движении заложены в ДНК всего человечества. Когда мы в движении, мы открываем новые миры, получаем новые впечатления, знакомимся с новыми людьми, открываем новые перспективы. Мы вдохновляемся.

Движение связано с концепцией постоянных изменений — изменений окружающей среды, пространства, и, как следствие, изменений в нас самих. Когда вы в движении, у вас есть время подумать. Движение стимулирует мышление, творчество, новые идеи и прогресс.

Как для дизайнеров, создающих для потребителей, местных сообществ и общества в целом устойчивые мобильные решения, наша цель в Kia заключается в создании инновационных продуктов, которые вдохновляют вас, когда вы находитесь в движении, и в предоставлении востребованных и удобных услуг, демонстрируя нашу веру в то, что самый ценный ресурс для каждого человека — это его время.

Мы рождены в центре вдохновения, страсти и энтузиазма. Наш настрой на рост и прогресс проявляется в каждом сотруднике Kia по всему миру. И мы стремимся реализовывать цель бренда каждый день.

Читайте также:  Тормозная трубка киа венга

Представляем вам нашу новую философию дизайна — единство противоположностей. В основе идея противопоставления, которую мы используем для формирования уникального стиля Kia. Мы применяем концепции разрушения связей и контраста, чтобы создавать ярко выраженный дизайн.

Философия единства противоположностей позволяет нам выделяться и символизирует наступление новой эры бренда. Kia адаптируется к меняющемуся миру вокруг нас. Мы вдохновлены изменениями, которые происходят вокруг нас, и приглашаем вас вместе с нами создавать будущее.

В Kia, сотрудничая с художниками и нейробиологами, мы создали анимацию, которая разработана для того, чтобы вдохновить каждого, кто смотрит на нее. В результате многочисленных исследований, мы выявили, что произведения искусства раскрывают сущность движения в природе за счет упрощения формы с помощью таких методов, как изменение цвета в зависимости от скорости.

Источник

Movement that inspires

We were born in a place of inspiration, passion and enthusiasm.

Our mindset of growth and progress vibrates Our mindset of growth and progress vibrates

among all of our Kia employees around the world,

who are committed to delivering our brand purpose to you every single day. who are committed to delivering our brand purpose to you every single day.

Kia has a long history of making cars,

but actually we started making bicycles back in 1944.

For over 75 years, we have been putting people on the move.

We have proudly delivered solutions that help people move

from one location to another,

connecting them with each other,

and bridging physical and emotional distances between them.

movement has always been at the heart of our brand, movement has always been at the heart of our brand,

and moving people at the core of our business,

and it will remain like this in the future,

regardless of all the changes taking place in our industry.

Mankind has evolved through migration.

Moving from one place to another,

across different continents.

This desire and need for movement, This desire and need for movement,

is embedded in our DNA as human-beings. is embedded in our DNA as human-beings.

When we move, we see new worlds,

live new experiences, meet new people,

discover new perspectives.

We get inspired. We get inspired.

Movement embraces the concept of Movement embraces the concept of

continuous change; continuous change;

change of our environment, our surroundings,

and as a result, change in oneself.

When you move, you have the time to think.

Movement enables thinking, Movement enables thinking,

inspiration and progress. inspiration and progress.

—>

We believe movement inspires ideas.
That is why we at Kia create the space for you to get inspired,
and more time to bring your ideas to life.

To create spaces that inspire our consumers, To create spaces that inspire our consumers,

and not only through our products,

but also through our stores,

where consumers can touch and experience our products.

Also, we exist to provide meaningful and convenient services that will free Also, we exist to provide meaningful and convenient services that will free

up time for activities that inspire you most, up time for activities that inspire you most,

like being with your family and friends, traveling, or simply relaxing.

With the new Kia, With the new Kia,

we will move beyond being a traditional car manufacturer, we will move beyond being a traditional car manufacturer,

to becoming a mobility brand. to becoming a mobility brand.

One that understands consumers’ mobility needs

in terms of products, but also in terms of services,

providing convenient solutions that respect everyone’s most valued resource, time.

It’s not just something we say, It’s not just something we say,

but a purpose we will pursue and act upon, but a purpose we will pursue and act upon,

in everything that we do. in everything that we do.

Источник

Kia представляет новый логотип и глобальный девиз бренда, символизирующие смелую трансформацию для будущего

Сегодня компания Kia Motors Corporation представила свой новый логотип и глобальный девиз бренда, знаменующие смелый шаг к трансформации и новой глобальной цели. Внедрение нового логотипа выражает стремление Kia к завоеванию позиции лидера будущей индустрии средств и систем мобильности. Для этого будут трансформированы практически все направления бизнеса компании.

Логотип является символом новой цели бренда Kia и ценностей, которые он обещает предложить клиентам через будущие продукты, услуги, а также связанный с ними опыт. Kia скрепляет свое обещание новым логотипом, который напоминает рукописную подпись. Ритмичная непрерывная линия логотипа символизирует приверженность Kia стремлению создавать для клиентов вдохновляющие мгновения при любом взаимодействии с брендом, а его симметрия демонстрирует уверенность бренда. Восходящие линии нового логотипа воплощают растущие амбиции бренда и, что еще важнее, то, что он предлагает клиентам.

«Новый логотип Kia отражает приверженность компании идее стать олицетворением перемен и инноваций, — говорит президент и генеральный директор Kia Сон Хо Сун (Ho Sung Song). – Автомобильная индустрия переживает эпоху быстрой трансформации, и Kia стремится быть в авангарде изменений, адаптируясь к этим переменам. Новый логотип символизирует наше желание вдохновлять клиентов по мере того, как развивается их потребность в мобильности, а наших сотрудников – справляться с теми вызовами, которые ставит перед нами быстро меняющаяся отрасль».

Новый логотип был представлен в ходе рекордного пиротехнического шоу, состоявшегося в небе над городом Инчон, Южная Корея. В шоу было задействовано 303 «пиротехнических дрона», которые синхронно выпустили сотни фейерверков в художественном представлении, отмечая новую инициативу Kia и давая символический старт новой эпохе в жизни компании. Такое количество специализированных беспилотных летательных аппаратов стало новым мировым рекордом Книги Гиннеса: «Самое большое число БПЛА для одновременного запуска фейерверков». Потрясающее шоу можно увидеть на глобальном канале Kia в YouTube.

Новая глобальная цель бренда и стратегия будут представлены 15 января 2021 года

Помимо полностью обновившегося логотипа, Kia представила также новый глобальный слоган бренда – Movement that inspires. Подробности о новой стратегии Kia – в частности, о миссии и философии бренда, а также о том, как это воплотится в будущей модельной линейке Kia – будут представлены в ходе онлайн-презентации «Новое лицо бренда Kia» (New Kia Brand Showcase). Она состоится в пятницу, 15 января, в 03:00 по московскому времени (9 часов утра по времени Южной Кореи). Трансляцию можно будет посмотреть на глобальном канале Kia в YouTube.

Обновление логотипа Kia стало продолжением реализации долгосрочной стратегии развития компании «Plan S», представленной в 2020 году. В рамках «Plan S», помимо других обозначенных целей, Kia провозгласила намерения войти в число лидеров глобального рынка автомобилей. Такой цели планируется достичь, сконцентрировав усилия на популяризации электромобилей и предоставлении широкой гаммы услуг мобильности, которые были бы максимально точно адаптированы в соответствии с потребностями каждого клиента и спецификой каждого рынка.

О стратегии внедрения нового логотипа Kia на территориях, входящих в зону ответственности Киа Моторс Россия и СНГ, а также других изменениях будет сообщено позже.

Источник

Brand Manifesto

Our Movement - Brand Manifesto Cover

All creative activities begin with a movement! As designers of movement, with the vision to create sustainable mobility solutions for the consumers, community, and the global society, our purpose at Kia is to deliver innovative products that inspire you when you move and deliver convenient and meaningful services demonstrating our commitment with everyone’s most valuable resource, your time. We are born in a place of inspiration, passion and enthusiasm. Our mindset of growth and progress vibrates among all our Kia employees around the world, committed to deliver our brand purpose to you every single day.

Brand Story

Movement
That Inspires

Our Movement - Brand Story Cover

Kia has a long history of making cars, but actually we started making bicycles back in 1944. For over 75 years, we have been putting people on the move. We have proudly delivered solutions that help people move from one location to another, connecting them with each other, and bridging physical and emotional distances between them. As you can see, movement has always been at the heart of our brand, and moving people at the core of our business, and it will remain like this in the future, regardless of all the changes taking place in our industry.

Our Movement - Brand Story Side

Mankind has evolved through migration. Moving from one place to another, across different continents. This desire and need for movement, is embedded in our DNA as humans-beings. When we move, we see new worlds, live new experiences, meet new people, discover new perspectives. We get inspired. Movement embraces the concept of continuous change; change of the environment, the surroundings, and as a result change in oneself. When you move, you have the time to think. Movement enables thinking, inspiration and progress.

We believe movement inspires ideas. That is why we at Kia create the space for you to get inspired, and more time to bring your ideas to life. This is why we exist. To create spaces that inspires our consumers, and not only through our products, but also through our stores, where consumers can touch and experience our products. Also, we exist to provide meaningful and convenient services that will free up time for activities that most inspire you, like being with your family and friends, traveling, or simply relaxing.

Our Movement - Brand Visual

With the new Kia, we will move beyond being a traditional car manufacturer, to become a mobility brand. One that understands consumers’ mobility needs in terms of products, but also in terms of services, providing convenient solutions that respect everyone’s most valued resource, time. It’s not just something we say, but a purpose we will pursue and act upon, in everything that we do.

Brand Mindset

Movement
That Inspires

Our Movement - Brand Mindset Cover

Movement is also an important part of our mindset at Kia. It is shared among all our employees, in all the areas of our organization. A mindset of moving forward, always striving, and of constant improvement — a growth mindset.

Our Movement - Backplate

Our Movement - Brand Mindset Side

A mindset of creativity, innovation and progress — the unstuck mindset. We believe this mindset resonates with our consumers. People with a progressive, optimistic and positive mindset, willing to change themselves and adapt for the future, that are driven by new ideas and see opportunities everywhere.

Our Movement - Brand Mindset Ending

Being truthful to our Why is critical to constantly deliver on our brand purpose. It starts by being a brand that embodies this thinking, and apply it every single day.

Источник

Оцените статью